Pagina's

vrijdag 1 juni 2012

Dag 33


  • Vanmorgen weer goe gekweekt en voorzien van spijs en drank afscheid genomen van de zeer vriendelijke mensen die me gisteren weer goed hebben gesoigneerd.
  • deze keer richting Cadillac ong. 16 km maar als de benen goed zittten trek ik nog een 13 km verder tot in Langon over de Gironde.
  • Is nu 7u volle zon en al een 15gr. is ne heel andere wereld he.Dan toch maar doorgestapt tot in Langon een rustig dorp met zo'n een kleine 7000 inwoners een trip van zo'n 30 km zit er nu op. Morgen iets minder naar PrĂ©chac. Had gehoopt van nog redelijk vlug slaapplaats te vinden, maar toch niet zoals gehoopt. Maar toch na wat zoeken en heen en weer te worden gezonden kreeg ik van een jonge alleenstaande man gewillig een plaats aangeboden. De boodschappen zitten er op dus nu nog een beetje op het gemak genieten van de mooie streek. Dus tot morgen he

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat Jan..iedere dag bid ik omdat je zou slagen in je opzet. Laat je niet opzij duwen door kritiek. Ikzelf ben een beetje jaloers (gezonde jaloersheid)omdat ik het niet kan..of lilever..niet durf. Hou je goed en goede moed..God zegene je..Veel succes gewenst van een gebuur

martine zei

goed bezig doe zo voort