Pagina's

zondag 10 juni 2012

Dag 42

Vanmorgen al vroeg wakker, want zou graag om iets na 7 vertrekken. Ontbijt vanaf 6u30 want bevind me nu op de echte route richting Spanje en alles is afgestemd op pelgrims toch. Kunt ge u voorstellen een straat wel 100 meter lang ene plaats na de andere met slaapzalen van 24 man per verdiep en in het tehuis waar ik verbleef waren er 3 verdiepingen. Gisteren me de routewijzer aangeschaft waarin enkel de dorpen aangegeven staan met de aanwezige accomodatie voor pelgrims, dus is nu de bedoeling van nu die route te volgen. Als het goed zit nog 35 dagen. En voor het moment voel ik me nog altijd goed en zit goed op schema dus beste familie en vrienden we zijn er mee weg he. 


Nonkel Jan aangekomen in Roncesvalles in Spanje na ongeveer 7u stappen was er een uur vroeger dan voorzien. Was weer een zware dag vandaag maar verliep toch naar wens.
Een ding is nu gemakkelijker, namelijk het vinnden van een slaapplaats verloopt nu vlotter en ook de route staat nu beter uitgetekend met de bekende Jacobsschelp.
De bedoeling is nu te stappen van adres naar adres, en aangezien alle pelgrims nu die route volgen komen we meer wandelaars tegen.
Morgen een tocht van ongeveer 27 km naar Larrasoana. Naar het schijnt iets gemakkelijker dan vandaag maar dat zien we morgen wel he.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat Jan voor uw gewaagde onderneming tot op heden! Wij duimen ervoor dat U de eindbestemming zal bereiken.

MD

Anoniem zei

We wensen je het allerbeste toe en de eindstreep

Anoniem zei

we zijn blij dat we alles kunnen volgen op deze blog en wensen je het beste toe