Pagina's

woensdag 27 juni 2012

Dag 59

Goeiemorgen ginder, vandaag zijn we er weer al vroeg tegenaan gegaan. Alhoewel het zal waarschijnlijk niet zo warm zijn als gisteren 38gr was wel een beetje teveel. Nog even dit meegeven sinds een paar dagen zie je dat we dichterbij komen, langs de baan rijzen de kraampjes zo maar uit de grond souvernirs drank reklamefolders voor auberges bijna een kermisgebeuren op sommige plaatsen. Het wordt van langs om meer commercieel. Maar ja heeft ook zijn charme en de tijd gaat vlugger. AllĂ© we zien wel wat we vandaag tegenkomen he, ge hoort het wel.


Hey rond de middag aangekomen in Barceanos de real Camino aan de auberge maar moet nog wachten tot 1u30 is maar vanaf dan open. Weet in ieder geval dat groothier een supermarkt is en ga dan mijn inkomen doen maar eerst wachten om me aan te melden, intussen zal ik weten of er hier een maaltijd te verkrijgen is of misschien een restaurant opzoeken. Is hier in ieder geval niet erg groot. 


Het wandelen verliep goed, het was niet zo warm als gisteren heb zelfs wat regen gehad.




Heb na de middag mogen mijn intrek nemen in de auberge en was direkt met mijn gat in de boter gevallen. Na het nemen van een douche heb ik mogen aanschuiven voor soep met brood en vlees, daarna koffie met alles er aan en erbij (snaps) en zelfs nog een gezellige namiddag mogen beleven met de uitbater. Mag gebruik maken van een goed gevulde frigo en de ingerichte keuken wat natuurlijk aanzet om eens zelf een potje te koken.
Morgen een tocht van 20km. naar Reliegos.

Geen opmerkingen: