Pagina's

zondag 24 juni 2012

Dag 56


  • Vandaag terug al nieuws kunnen uitbrengen aan het thuisfront dat is al goed nieuws want is iets meer geruststellend.
  • Na een niet zo'n goede nacht te hebben gehad ( plaatselijke kermis vuurwerk en wat dat allemaal met zich meebrengt) dan maar vroeg opgestaan de eerste waren al wakker en deden zich klaar om 4u maar ik heb toch nog gewacht tot rond een uur of 6 om op te staan.
    Om 7u30 had ik er al een 6 tal km opzitten en werd al getracteert op een helliing van ong. een 800m met een hellingsgraad van 12% en op uw nuchtere maag had me liever wat anders voorgesteld, maar ja niet te kiezen he.
    Vandaag stappen we verder naar Boadilla del Camino een naar het schijnt niet zo veel voorstellende gemeente met een auberge voor pelgrims.

    Iets voor de middag aa gekomen met zoals ik vanmorgen al zei met een mooie beklimming over goede tot minder goeie grintwegels verliep de tocht verder zonder problemen. Het is hier echt stil wandelen en vooral genieten als ge zo vroeg kunt vertrekken.
    Heb vlug slaapplaats gevonden en mijn stempel al gekregen in de auberge voor pelgrims. Heb al alles uitgepakt en ga nu nog het nodige halen voor morgen hier in de plaatselijke supermarkt. Daarna nog lekker genieten van de stilte hier en nog een plonske in het zwembad bij de auberge, dan vanavond kan ik hier aanschuiven voor een diner voor 9€ en slapen en ontbijt voor 6€.
    En hopelijk zal ik beter kunnen slapen, zodat ik de nodige krachten weer heb om morgen de tocht naar Carrion de los Condes aan te vatten naar het schijnt een tocht van 24 km

1 opmerking:

Marleen zei

Doe zo verder Jan.Hopelijk heb je geen problemen meer met je gsm dat we iedere dag je belevenissen verder kunnen lezen.