Pagina's

donderdag 21 juni 2012

Dag 53

Vandaag was ik al vroeg op, en zijn dan maar vroeg op stap gegaan was zelfs al niet meer de eerste. Iedereen wou blijkbaar vroeg vertrekken zeker. Gisteren nog kennis gemaakt met een amerikaans koppel die een stuk van de route wilden doen en nadien nog samen de mis bijgewoond om 18u en om 19u konden we aanschuiven voor maaltijd in de plaatselijke bar.
Iedereen staat versteld als ik zeg dat ik helemaal alleen van BelgiĆ« kom ze kunnen het niet geloven. Ik in ieder geval wel en voel me nog altijd in goede form.  

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed zo Jan wij volgen je voettocht elke dag,nog veel moed tot aan het eindpunt.

Marieke zei

Dag Jan, Ik lees iedere dag je blog.Ik wens je nog heel veel moed! Zoals je bezig bent , zal je zeker de eindstreep halen. grtjes Marieke