Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Dag 58


We zijn er geraakt in Carrion DEl Los Condes na een 5u stappen langs zeer goed begaanbare wegen naast de rijweg. Ben blij dat ik vroeg ben vertrokken deze morgen want het is hier nu al een 36gr. en het begon zwaar te worden die hitte.
Heb slaapplaats in een auberge er was anders geen keuze en een refuge voor pelgrims is hier niet dus maar voor de prijs van 11€ met ontbijt dat valt mee he plus dat ge een kamer voor u allen hebt dus kan niet klagen. Dat is wel het voordeel hier in Spanje dat de route hier is uitgestippeld en dat de slaapplaatsen ook gemakkelijker te vinden zijn.

  • Morgen ben ik voorzien om te stappen tot in Ledigos en dat zou een wandeling zijn van 25km.
    Heb vanmorgen vernomen dat er 2 vrouwen zijn van Hulste die hier een tocht doen naar Santiago die ene naam Marleen zegt me wel iets, hopelijk kom ik ze nog eens tegen zou echt wel toeval zijn he maar wie weet zou het wel leuk vinden. Een ding kan ik zeggen het is hier zalig.............. 
    Maar wel zal dan tot morgen zijn zeker, ga hier nog een plonske doen in het zwembad en mijn inkopen doen voor morgen, want voor spijs en drank mok nog zelf zorgen he. Allé salut. Het thuisfront zit hier een beetje met de handen in het haar! er moet toch iets verkeerd gelopen zijn bij de comunicatie met jan: Jan zou nu in Ledigos vertoeven en stapt morgen naar Bercianos del real Camino en dat zou een 27km zijn. Sorry van het thuisfront maar we weten toch graag waar ie zit he.

Geen opmerkingen: