Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Dag 47


Heb gisteren moeten wandelen in een hitte van in de 30gr heb zelfs een thermometer gezien die 37 gr opgaf. Om de hittte iets voor te zijn dan maar iets vroeger vertrokken om 6u30 richting Los Arcos.
De mogelijkheid zou ook kunnen dat ik doorstap tot Torres del rio maar zou dan wel een 7 tal km verder zijn. We gaan zien hoe da we zijn en wanneer ik aankom in Los Arcos. Maar ge hoort het nog wel he. Het is hier nu al weer goed aan het bakken, zal weer veel drinken worden nog alle geluk dat ik veel bronnen tegenkom.




Hallo hallo we zijn dan toch maar gestopt in Los Arcos en ben dan ook nog blij want mijn overnachtingsplaats is in de refugo "Isaac Santiago" en dat is een een refugio die wordt opengehouden door vrijwilligers van de vlaamse genootschap van Santiag De Compostella en het zijn nu 2 nederlanders die van dienst zijn. Is dan ook wel eens leuk terug te kunnen converseren in ons nederlands. De tocht van vandaag was dus een van een 20km naar Los Arcos. Los Arcos is een stadje in de provincie Navara en heb inmiddels al een bezoekje gebracht aan de kerk Santa Maria die dateert uit de middeleeuwen. Door het stadje stroomt het riviertje de Rio Odron. Heb inmiddels al een maaltijd gereserveerd in de plaatselijke bar voor vanavond. Morgen naar Logrono, maar denk van vroeg te vertrekken indien mogelijk omwille van de hitte want het zou een zijn van een kleine 30km.

1 opmerking:

Anoniem zei

jan ik volg je elke dag op je tocht, je bent een man met lef en zeker een diep zittend geloof.hopende met je aan te komen wens ik je nog het allerbeste op je tocht,ze zullen jou ook van hierboven steunen en helpen als dat nodig zou zijn . Vele groetjes en toi,toi,toi