Pagina's

maandag 4 juni 2012

dag 36

Hey 't is hier ik he! vanmorgen om 8 u en al op weg. Na een lange tocht maar geen te vermoeiende gisteren nog heerlijk kunnen genieten van een warme maaltijd op het hof waar ik mocht overnachten. Daarna nog eens met het thuisfront en de eigenaar overlegt waar de komende tochten naartoe gaan, en heb al een adres waar ik me eventueel mag aanmelden vanavond.
Vanmorgen nog een stevig ontbijt gekregen en weer niets moeten betalen. Dat zijn toch vriendelijke mensen he.
Een ding weet ik zeker: had dat altijd willen doen en ben blij dat ik er aan begonnen ben heb me al echt goed geamuseerd en mijn gedachten eens goed kunnen verzettten. Voel me echt goed.


In de vroege namiddag aangekomen in Ygos Saint Saturnin. Doe zoals gewoonlijk ga altijd eerst naar de plaatselijke pastoor maar die kon mij niet helpen, was wel bereid te telefoneren naar het adres die ik had gekregen gisteren. Een vriendelijke vrouw heeft me dan komen afhalen en naar een huis voor pelgrims gebracht gelegen een paar km ervandaan. Heb dus slaapplaats en eten vanavond en morgen een ontbijt. Ga dan morgen richting Tartas zal een rit worden van ongeveer een 23 km.

2 opmerkingen:

nichtje Valerie zei

Wat ben ik blij dat ik met deze blog begonnen ben! Het doet me zo'n deugd om telkens zo'n positieve berichten te kunnen plaats over je! Ben dan ook supertrots op je wat allemaal al hebt verwezenlijkt!! Nonkel Jan, ge zijt niet goed maar ge zijt SUPER GOE BEZIG!!!

Je nichtje Valerie

Anoniem zei

Ik heb begrepen dat Jan dit allemaal slechts op de thuiskomst zal lezen maar niettemin zou ik het aangenaam vinden mocht je hem telefonisch kort de steun en aanmoediging doorgeven. In gedacht ga ik met hem mee...fantastisch verhaal en ervaring.