Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Dag 75 : De allerlaatste !!!!


Hey, 
Is hier ik he: dat zijn de woorden die ik iedere dag hoorde. Iedere keer even opgewekt een plezier om naar te luisteren. Gaat me raar doen Jan zeker weten.
Vanmorgen is Jan weer al vroeg op heeft ook niet veel kunnen slapen het was er nog redelijk luidruchtig gisteren in de refugio veel spaanse en fransen die eerder zoiets doen voor het plezier en dan 's avonds een feestje bouwen, ge kent dat he en geen rekening houden met echte pelgrims. Is ook de eerste keer dat ik dat heb meegemaakt zoals gisteren waarschijnlijk omdat het ook hun laatste is zeker.
In ieder geval nu 7u30 en nog een goeie 10 km en ik ben er.

Heb er echt naar uit gekeken naar mijn einddoel.
Mag dan bij aankomst mijn pelgrimsboekje geloofsbrief afgeven en na controle krijg ik dan mijn getuiigschrift zie er naar uit.
EEN DING HEB DAT ALTIJD WILLEN DOEN BEN BLIJ DAT IK HET HEB GEDAAN EN HEB ER NOG GEEN SECONDE SPIJT VAN.


Hey intussen 11u en heb intussen mijn getuigschrift gekregen of hoe je het wilt noemen. Het deed deugd!!!
Heb intussen een kamer gereserveerd in een auberge naast de kathedraal maar mag maar vanaf 1 u binnnen. Ziet er in ieder geval heel goed uit en heb hier ook internet dus ga meteen kijken of ik mijn voucher voor de vlucht van morgen kan afprinten.
Verder viel er niet veel te beleven vandaag, had nochtans gedacht dat het hier druk ging zijn maar dat viel echt nog mee met moeite een 100 man te bespeuren had het anders verwacht.
Anders tot hoors nog he.

3 opmerkingen:

Gudrun Denolf zei

Beste Jan,
intussen ben je er waarschijnlijk al en maak je je klaar om naar de pelgrimsmis te gaan om 12.00u. Wie weet zie je het gigantische wierookvat wel zwieren....Ikzelf was er vorige week ook de gelukkige getuige van. Ik ben 1 van die vrouwen van Hulste waar je het over had, die een deel van de Camino te voet gelopen hebben.Wat jij echter gepresteerd hebt, daar kan ik alleen maar stille bewondering voor hebben!Ik heb je wedervaren dag na dag gevolgd... Hopelijk krijgen we straks in Hulste eens de gelegenheid voor een babbel om onze belevenissen te vertellen. Van harte proficiat!!

Marieke Desplenter zei

Jan, dat was wel een grote
prestatie !!!
Een dikke proficiat van mij !!!

groetjes Marieke

Anoniem zei

Proficiat Jan je bent er geraakt ik ben blij voor jou dat je het gehaald hebt.Als je zoveel karakter hebt verdien je het gewoon nogmaals dikke proficiat en nog het allerbeste toegewenst