Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

Dag 69

Hey vandaag een natte dag, spijtig dat het zo'n weer was. Het was nochtans een wandeling om van te genieten maar ja de regen besliste er anders over. Het was naar beneden glijden in de plaats het was opletten geblazen en vooral als ge zo'n een pad hebt waar de runderen zorgen voor file.

  • Zoals ik al zei het was een steile afdaling naar Triacastella waarbij ik nog te vroeg was dus nogh even wachten dan he.
  • Heb intussen mijn was gedaan en ga ze nu nog eens nog eens proberen droog te krijgen was bijna gelukt maar kon moeilijk weglopen was op restaurant. Het voordeel is dat er veel restaurants open blijven gans de dag hier in Spanje en zo kan ik dikwijls nog gaan eten nadat ik ben ingechecqt, en tracht dan ook eerst nog mijn was te doen en die kan intussen drogen he.

4 opmerkingen:

Rita Cattebeke zei

Dag Jan zeg! Ikzelf lig hier geveld na een rugoperatie en 'k heb zojuist vanuit mijn luie zetel het ganse reisverslag gelezen. Chapeau man! Waarschijnijk zul je wel een intentie meedragen? Je bent werkelijk te bewonderen en ik hoop dat het je leven mag verrijken. Proficiat en nog veel moed om de laatste loodjes te dragen. Goeie moed!! Wij duimen!

Anoniem zei

Proficiat Jan,

Nog even volhouden ('t regent hier ook dat het giet maar we zijn niet verplicht er door te stappen) en dan zul je kunnen genieten van het doel te hebben bereikt en te hebben doorgebeten voor je intenties.
Ik zou dat ook willen kunnen.
Courage

Anoniem zei

Proficiat Jan,

Nog even volhouden ('t regent hier ook dat het giet maar we zijn niet verplicht er door te stappen) en dan zul je kunnen genieten van het doel te hebben bereikt en te hebben doorgebeten voor je intenties.
Ik zou dat ook willen kunnen.
Courage

Jef en Mia Cattebeke-Detavernier

Anoniem zei

hauw de moet er in ge zijt er bijna